Sabe.lt naudojami slapukai (angl. cookies). Paspaudę „Sutinku“ Jūs sutinkate su mūsų privatumo politika. Duotą sutikimą bet kada galite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Neatlikus jokio pasirinkimo, slapukai nebus įrašomi. Daugiau informacijos apie slapukus

DUK

DUK

Dažniausiai užduodami klausimai 

 

Kaip pateikti užsakymą?

Užsakymai priimami internetinėje parduotuvėje „SABE“ Pirkėjui suformavus prekių krepšelį, nurodžius pristatymo adresą, pasirinkus mokėjimo būdą, ir susipažinus/sutikus su taisyklėmis pateikia užsakymą.

Plačiau - PREKIŲ PIRKIMO-PARDAVIMO TAISYKLĖS


Per kiek laiko pristatote?

Jūsų užsakymas pradedamas vykdyti iškart po apmokėjimo. Kiekvienas Jūsų užsakymas vykdomas kaip įmanoma greičiau.

Internetinė parduotuvė „SABE“ nurodo prekės paruošimo laiką prie prekių aprašymo, todėl Pirkėjas, prieš darant užsakymą, turi atkreipti dėmesį į galimai skirtingus prekės paruošimo ir pristatymo terminus.

*Standartinis prekės paruošimo laikas 1-5 d.d. Šie terminai yra preliminarūs, be to, netaikomi tais atvejais, kai prekės gaminamos pagal Pirkėjo individualų užsakymą.

Plačiau apie prekių pristatymo terminus - PREKIŲ PRISTATYMAS

Reikia greičiau? - Susisiekite su mumis


Ar siunčiate i užsienį?

Taip, prekes pristatome ir į užsienio šalis. Siuntos į užsienį siunčiamos Lietuvos paštu, registruota pirmenybine siunta, kuri suteikia galimybę realiuoju laiku stebėti pašto siuntos kelią.

Plačiau apie prekių pristatymo terminus- PREKIŲ PRISTATYMAS

 

Ar galiu keisti/grąžinti?

Prekių trūkumai šalinami, prekės keičiamos, grąžinamos vadovaujantis ūkio ministro 2001m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 “Dėl Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo” (Žin., 2001, Nr.58-2105) patvirtintomis „Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis“, per 14 darbo dienų, skaičiuojant nuo siuntos atsiėmimo datos.

Plačiau - PREKIŲ GRĄŽINIMO SĄLYGOS

Dažniausiai užduodami klausimai / informacija atnaujinta – 2021 01 26